Herinnering gekregen
U kunt mailen naar info@edelcollecties.com.
Vermeld in de e-mail:
- waarom u denkt dat het een verkeerde herinnering is
- het factuurnummer
- uw klantnummer
U krijgt binnen drie werkdagen een reactie.
Hebt u minder dan een week geleden betaald? Dan kan het zijn dat uw betaling en de herinnering elkaar gekruist hebben.
Hebt u meer dan een week geleden betaald? Stuur een e-mail naar info@edelcollecties.com met:
- een kopie van het bankafschrift waarop uw betaling staat
- het factuurnummer
- uw klantnummer
U krijgt binnen drie werkdagen een reactie.
Vraag een kopie van de factuur op als u die nooit ontvangen hebt. Stuur daarvoor een e-mail naar info@edelcollecties.com.
Vermeld in de e-mail:
- uw naam
- adres
- het klant- en factuurnummer
- uw naam
Edel Collecties stuurt u de kopie het liefst per mail. Als u de kopie liever per post ontvangt, geef dat dan aan in uw e-mail.
Verhuisd?
Bent u onlangs verhuisd? Dan kan het zijn dat de factuur naar uw oude adres is gestuurd. Hebt u de adreswijziging nog niet doorgegeven, mail dan uw nieuwe adres naar info@edelcollecties.com.
Hebt u minder dan een week geleden de levering retour gestuurd? Dan kan het zijn dat de retourlevering en de herinnering elkaar gekruist hebben.
Hebt u meer dan een week geleden betaald? Stuur een e-mail naar info@edelcollecties.com met:
- de datum wanneer u de levering retour hebt gestuurd
- Eventueel een bewijs van afgifte
- het factuurnummer
- uw klantnummer
U krijgt binnen drie werkdagen een reactie.
U kunt mailen naar info@edelcollecties.com.
Vermeld in de e-mail:
- waarom u het niet eens bent met de herinnering
- het factuurnummer
- uw klantnummer
U krijgt binnen drie werkdagen een reactie.